شاخص کل بورس، امروز تا این لحظه (۱۰:۳۰) با افت ۲ هزار و ۳۸۰ واحدی، روی پله یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز یکشنبه (سیزدهم تیر ماه) شاخص کل بورس با افت ۳ هزار و ۳۶۸ واحدی روی پله یک میلیون و ۲۴۲ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


 شاخص کل در ابتدای بازار با افت ۳ هزار و ۳۶۸ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۲۴۲ هزار واحد قرار گرفت و تا ساعت ۱۰ با افت  ۲ هزار  و ۳۸۰ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحدی بازگشت.

نماد‌های تاثیرگذار در شاخص کل بورس نماد‌های فولاد، فارس و شبریز است که بیش‌ترین تأثیر را مثبت داشته و نماد‌های شپنا، شستا و شتران هم بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در ادامه، از روند نزولی شاخص کل کاسته شد و با اُفت یک هزار و ۷۶۸ هزار واحدی تا ساعت ۱۱ بر شاخص یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص کل فرا بورس وارد کانال ۱۸ هزار و ۱۱۴ واحدی شد.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ تیر ماه

در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه بازار بورس تهران همچنان با قدرت نمایی فروشندگان و افزایش عرضه دنبال می‌شود. افت شاخص کل به دو هزار و ۳۴ واحد رسیده و شاخص هم وزن نیز در مدار منفی ۵۹۶ واحدی در حرکت است. ارزش معاملات خرد در این لحظه از ۳۹۸۹ میلیارد تومان گذشته و ۲۱۴ نماد در محدوده منفی داد و ستد می‌شوند.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ تیر ماه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار