مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: با اعلام فراخوان برای تخلیه و جابه‌جایی کالا‌های اساسی دپو شده از بندر امام (ره) به استان، علاوه بر استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل خصوصی ماشین‌آلات راهداری نیز به این بندر اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور با اشاره به اینکه از ابتدای طرح حمل و جابه‌جایی کالا‌های اساسی، ۴۲ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل خصوصی فارس جابه‌جا شده است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع تخلیه بنادر از کالا‌های دپو شده به ویژه کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) علاوه بر استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل خصوصی استان، ماشین‌آلات راهداری فارس نیز به میدان آمده‌اند.

او با تاکید بر اینکه با به کارگیری ناوگان راهداری استان روند جابه‌جایی و حمل کالا‌های اساسی استان فارس از پایانه بار بندر امام (ره) تسریع می‌شود، افزود: از زمان اعلام فراخوان برای تخلیه و جابه‌جایی کالا‌های اساسی از بندر امام به استان، علاوه بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل کالای استان، ۲۶ دستگاه کامیون شامل ۱۵ دستگاه ولوو اف‌ام و ۱۱ دستگاه بنز مایلر از ستاد این اداره کل و ادارات شهرستان‌های تابعه به این بندر اعزام شده‌اند و امید داریم روند جابه‌جایی تسریع یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس عنوان کرد: در این خصوص برای انجام هماهنگی‌های بیشتر و برای تسریع در حمل کالا‌های اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به مقصد فارس با مدیران پشتیبانی امور دام استان و شرکت‌های حمل و نقل کالا جلساتی برگزار شده است.

او گفت: روند حمل و جابه‌جایی کالا‌های اساسی در روز‌های آتی همچنان ادامه دارد و به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و کمیته‌ای تحت عنوان کمیته حمل کالا‌های اساسی جهت رصد جریان حمل و نقل و اعزام ناوگان نیز در این اداره کل تشکیل شده است.

سیاهپور افزود: حمل کالا‌های اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) همواره یکی از دغدغه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ویژه در سه ماهه نخست هر سال است که با توجه به دپوی کالا‌های اساسی استان در این بندر به ویژه نهاده‌های دامی این موضوع از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار