معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت:روزانه بیش از ۳۸۰ تن زباله توسط پاکبان‌ها شهرداری از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، لقمان حیدری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: جمع آوری مکانیزه زباله‌های سطح شهر یکی از راهکار‌های مناسب برای جلوگیری از پراکندگی زباله در سطح شهر و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی سطح شهر خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: وضعیت توپوگرافی سطح شهر به گونه‌ای است که امکان تردد آسان ماشین مکانیزه حمل زباله در برخی از معابر و محلات وجود ندارد.

اوافزود: با هدف ارتقاء بهداشت سطح شهر، پیشگیری از شیوع انواع بیماری‌ها و جلوگیری از رهاسازی زباله در سطح شهر واماکن عمومی سال گذشته بیش از ۵۰۰ عدد سطل زباله فلزی مکانیزه توسط شهرداری مناطق خریداری و در معابر اصلی ومحلات سطح شهر جانمایی و نصب شد.

حیدری گفت: در راستای تسریع در جمع‌آوری زباله‌ها و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی سطح شهر، چهار دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله ۶ تنی خریداری و به ناوگان خودرویی خدمات شهری سنندج اضافه شد.

حیدری عنوان کرد: تاکنون سه دستگاه از این خودرو‌های مکانیزه حمل زباله تحویل شهرداری مناطق شده و ظرف یک ماه آینده یک دستگاه دیگر هم وارد سنندج می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: روزانه بیش از ۳۸۰ تن زباله توسط پاکبان‌ها از سطح شهر جمع‌آوری و به محل دفن پسماند شهر انتقال داده خواهند شد.

او بیان کرد: این حجم از زباله با ۴۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین حمل زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

حیدری از شهروندان در خواست کرد: با هدف پاکیزی هر چه بهتر معابر و محلات سطح شهر زباله‌های خود را شبانه واز ساعت ۲۱ الی ۲۴ در داخل مخازن زباله بریزند تا ضمن جمع آوری بموقع از انتشار بوی بد، شیوع انواع بیماری و باکتری‌ها و ایجاد چهره نازیبا در سطح شهر جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.