۵۰۰ واحد مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت مسقف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از شهر سی سخت گفت: هزار و ۶۰۰ واحد در شهر سی سخت بر اثر زلزله تخریب شد که این تعداد واحد در حال بازسازی است.
 
کیامرث حاجی زاده افزود: با تلاش کارکنان بنیاد مسکن و همکاری مردم در سه ماهه اول امسال ۵۰۰ واحد از هزار و ۶۰۰ واحد از منازل زلزه زده شهر سی سخت بازسازی و مسقف شدند.

حاجی زاده با بیان اینکه بازسازی منازل زلزله زده بر اساس برنامه زمان بندی پیش می‌رود، گفت: کارشناسان دفتر شهری، نظام مهندسی و بنیاد مسکن بصورت مسمتر بر ساخت ساز‌ها نظارت داشته و روند بازسازی منازل بر اساس اصول فنی نظام مهندسی پیش می‌رود.
 
او ساخت منازل مقاوم و با کفیت را از اهم برنامه‌ها ستاد بازسازی شهرستان دنا دانست و بیان کرد: تلاش می‌شود مسائل فنی و مهندسی در ساخت و ساز‌ها رعایت شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار با بیان اینکه مراحل تعمیر بیشتر واحد‌های مسکونی تعمیری تمام شده و لکه گیری آن‌ها در حال اجرا است، گفت: سیمان رایگان توسط بنیاد مسکن توزیع شده و تلاش می‌شود سیمان مارگون با قیمت مصوب کارخانه مازاد بر سهمیه در اختیار مردم شهرستان دنا قرار گیرد.

حاجی زاده از صدور پروانه و طراحی نقشه رایگان خبر داد و گفت: به منظور صدور پروانه ساختمانی برای واحد‌های زلزله زده دفاتر نظام مهندسی، بنیاد مسکن و شهرداری در شهر سی سخت برای مراجعه مردم مستقر هستند.
 
انتهای پیام/ع
برچسب ها: مسقف سازی ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.