آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۰ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده و سه نفر نیز فوت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آمار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد در حالی که تا دیروز ۵۲ هزار و ۸۳۰ بیمار کرونایی در این استان شناسایی شده بودند امروز این آمار به ۵۳ هزار و ۲۶۰ نفر رسیده که نشان دهنده شناسایی ۴۳۰ بیمار در شبانه روز گذشته است.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ۳۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۵۴ نفر به کرونا، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، عنوان کرد که ۱۹ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری فوتی‌های امروز را سه بانوی ۶۵، ۵۳ و ۵۰ ساله اعلام کرد که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، چاقی مفرط و بیماری مزمن عصبی بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


به گفته او، در شبانه‌روز گذشته ۸۸ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که ۷۲ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۳ هزار و ۲۶۰ نفر در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و هزار و ۲۶۳ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.