دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت ۶ فوتی جدید تعداد قربانیان کرونا در این استان به هزار و ۲۵۸ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۳۷۶ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۲ نفر به کرونا قطعی است.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۹۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۵ نفر به کرونا مبتلا بودند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه امروز ۶ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسیده است، گفت: چهار مرد در سنین ۶۶، ۶۲، ۴۸ و ۴۵ سال  و با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، قلبی و فشار خون و یک خانم ۵۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت و فشار خون و یک خانم ۴۰ ساله بدون سابقه بیماری قربانیان جدید کرونا در استان بوشهر هستند.

او  افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون هزار و ۲۵۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: همچنین تا کنون ۵۲ هزار و ۲۹۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری گفت: طبق رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک از ۹ تیر، ۹ شهرستان استان قرمز و پر خطر هستند و فقط شهرستان بوشهر در وضعیت نارنجی و خطرناک قرار دارد.

او با بیان اینکه شهرستان‌های دیلم، گناوه و جم از وضعیت نارنجی به قرمز تبدیل شده‌اند، عنوان کرد: افزایش شهرستان‌های قرمز استان زنگ خطری محسوب می‌شود که بهبود این شرایط نیاز به تشدید شرایط رعایت شیوه‌نامه‌‎‌های بهداشتی را دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.