دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به روند افزایشی آمار بستری‌های کرونایی، این وضعیت را برای استان نگران کننده خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۲ نفر به کرونا، قطعی است.

او افزود: اکنون ۳۷۵ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: آمار بستری‌ها هر روز در حال افزایش است و این وضعیت برای استان نگران کننده است.

کشمیری عنوان کرد: باید با همکاری هم استانی‌ها و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جلوی افزایش موج پنجم کرونا گرفته شود تا شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

او همچنین با اشاره به اینکه اکنون ۴۹ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها در حال درمان هستند، بیان کرد: ۱۷ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه سه نفر به فوتی‌های کرونا افزوده شدند، گفت: فوتی‌های جدید، دو آقای ۸۵ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و ۶۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت و یک خانم ۵۶ ساله با سابقه بیماری سرطان هستند.

کشمیری افزود: در شبانه‌روز گذشته ۸۹ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۷۵ نفر به کرونا مبتلا بودند.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون ۵۱ هزار و ۸۰۹ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۲۵۲ نفر هم به همین علت جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.