دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۶ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان شاهد روند افزایشی بیماری کرونا هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر در نشست این ستاد  عنوان کرد: اکنون روند بیماری کرونا در شهرستان‌های تنگستان، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان افزایشی است و این روند در شهرستان‌های بوشهر، جم، دیلم و گناوه آرام‌تر شده است.

او بابیان اینکه استان‌های جنوبی به عنوان دروازه ورودی ویروس کرونا به شمار می‌روند، افزود: همواره تاکید شده است که با کنترل بیماری در این استان‌ها باید از شیوع آن در کل کشور پیشگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: بر اساس گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

کشمیری بیان کرد: هرچند روند شیوع ویروس کرونا در کشور ثابت مانده، اما بستری روزانه ۱۰۰ بیمار و افزایش مرگ ناشی از کرونا در استان بوشهر نگران‌کننده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: در برخی از شهرستان‌ها ازجمله گناوه وضعیت خنک‌کنندگی سالن‌های ورزشی برای تزریق واکسن کرونا مناسب نیست که باید برای  آرامش مردم و کارکنانی که مسئولیت تزریق واکسن را بر عهده دارند تدبیری کرد.

 دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ضرب و شتم ضابط بهداشتی در شهرستان تنگستان از تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری فرد متخلف در راستای حمایت از متولیان امر بهداشت قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.