در حالی که این هفته ۵ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط قرمز کرونایی بودند از فردا ۶ شهرستان این شرایط را خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بر اساس اعلام برنامه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فردا شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰، تعداد ۶ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط قرمز کرونایی هستند.

به این ترتیب تنگستان، عسلویه، کنگان، دشتستان و دشتی که این هفته در وضعیت قرمز بودند هفته آینده نیز همین وضعیت را خواهند داشت و شهرستان دیر که این هفته در شرایط نارنجی بوده است هفته آینده شرایط قرمز دارد.

همچنین سه شهرستان گناوه، بوشهر و جم که این هفته وضعیت نارنجی را تجربه کردند، در همین وضعیت باقی مانده‌اند اما دیلم که این هفته شرایط زرد داشت، هفته آینده در شرایط نارنجی خواهد بود.

بر اساس گزارش منتشر شده در برنامه ماسک، شهر‌های قرمز کرونایی از جنوب به مرکز کشور گسترش یافته است و ۳۲ شهرستان از شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز قرار خواهند گرفت. همچنین ۱۷۴ شهرستان نارنجی و  ۲۴۲ شهرستان هم در وضعیت زرد خواهند بود. هیچ نقطه آبی نیز در کشور وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


طبق این گزارش شهرستان‌های مهران (استان ایلام)، تنگستان، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان (استان بوشهر)، دماوند و فیروزکوه (استان تهران)، ایرانشهر، خاش، زابل و زاهدان (سیستان و بلوچستان)، گراش، لارستان و لامرد (فارس)، بم، رودبار جنوب، قلعه گنج، کرمان و منوجان (کرمان)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی‌آباد، خمیر، رودان، قشم و میناب (هرمزگان) و شهرستان یزد (استان یزد) هفته آینده در وضعیت قرمز کرونا قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.