استاندار بوشهر گفت: تزریق واکسن کرونا بر اساس سند ملی واکسیناسیون به قشر‌های مورد هدف در استان از هفته آینده گسترش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جلسه مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و شهدای ۷ تیر، به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی اسلامی با امنیت کامل و حضور باشکوه مردم اشاره و برای رئیس جمهور منتخب و دولت آینده آرزوی موفقیت کرد.

او با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود در انتخابات ۲۸ خرداد افتخاری دیگر آفریدند، از مردم استان بوشهر برای این افتخارآفرینی قدردانی کرد.

استاندار بوشهر سپس با ابراز نگرانی درباره خیز پنجم بیماری کرونا در استان عنوان کرد: شاهد افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان از هفته گذشته هستیم که باید مردم با رعایت اصول بهداشتی از جمله استفاده مکرر از ماسک و پرهیز از دورهمی و تجمع‌ها توجه کنند.

گراوند افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی استان بوشهر را نگران کننده دانست و بیان کرد: اکنون ۶۰ درصد ۱۰ شهرستان این استان در شرایط قرمز و بقیه در وضعیت نارنجی کرونایی هستند که نشان از آغاز خیز پنجم بیماری کرونا است.

او با تبریک تولید واکسن کرونا ایرانی، گفت: تزریق واکسن کرونا ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افتخاری برای کشور، دانشمندان و نخبگان و تشویق به سایر تولیدات داخلی است.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته تزریق واکسن کرونا بر اساس سند ملی واکسیناسیون به قشر‌های مورد هدف در استان بوشهر از هفته آینده گسترش می‌یابد.

گراوند بیان کرد: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود شاهد سیر نزولی ابتلا، بستری و فوتی‌ها خواهیم بود.

او با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم برای تزریق واکسن به قشر‌های مختلف گفت: سالن‌هایی که برای تزریق واکسن تعیین شده به وسائل سرمایشی و خنک کننده بیشتری مجهز شود که در این بخش، اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر به برگزاری آزمون سراسری در مدت ۴ روز پرداخت و افزود: دست‌اندرکاران برگزاری کنکور همه امکانات را برای برگزاری این آزمون در محیطی مطلوب همراه با آرامش به کارگیری کنند. 

گراوند به ضرب و شتم مأمور بهداشت در تنگستان هنگام تذکر به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اشاره کرد و با قدردانی از تلاش‌های دادگستری و دادستان، از دستگاه قضائی در خواست کرد با فرد خاطی بر اساس قانون برخورد قاطع صورت گیرد.

او رعایت نکردن اصول بهداشتی را هنجارشکنی در اجتماع دانست و تاکید کرد: باید به نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه سطوح  توجه شود و محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی شهرستان‌ها ها اعمال شود.

استاندار بوشهر گفت: باید همه کمک کنند تا اجازه ندهیم تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی بیشتر شود که این مهم نیازمند همکاری همه مردم و دستگاه‌های اداری و اجرایی است.

انتهای پیام/ک

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.