امروز دو طرح صنعتی در شهرک صنعتی محمودآباد قم با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دو طرح صنعتی شامل پلی اورتان و واشکوت و انواع مبدل و کاتالیست خودرو امروز با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی محمودآباد قم به بهره برداری رسید.

 مدیر عامل شرکت تولیدی پلی اورتان ظرفیت این واحد صنعتی را ۱۸ هزار تن انواع پلی اورتان و مواد اولیه مورد نیاز کفش، سپر و داشبورد خودرو عنوان کرد و افزود: این خط تولید با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان راه اندازی شده است.


فاتح با اشاره به این که با آغاز به کار این خط تولیدی، استان قم به عنوان چهارمین تولید کننده پلی اورتان در کشور تبدیل می‌شود، گفت: راه اندازی این خط تولیدی با توان علمی جوانان ایرانی صورت گرفته که زمینه اشتغال زایی  برای۴۰ نفر فراهم شده است.

واحد تولید کننده واشکوت انواع مبدل و کاتالیست خودرو با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان نیز دومین طرح افتتاح شده امروز بود.

مدیر عامل این شرکت با اشاره به این که افتتاح این طرح باعث کاهش ۴ میلیون یورور ارز بری در صنعت خودرو می‌شود ،گفت: ظرفیت تولید این خط تولیدی ۵۰۰ هزار قطعه مونولیت مبدل و کاتالیست انواع خودرو‌ها است.


شوندی با اشاره به این که در تولید واشکات تمام موازین استاندارد یورو ۵ رعایت می‌شود، افزود: پیمایش خودرو‌ها با تجهیز  به این نوع کاتالیست‌ها به ۱۶۰ هزار کیلومتر در سال می‌رسد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار