استاندار کرمان در پیامی ۱۰ تیر روز ملی صنعت و معدن را به تلاشگران این عرصه در استان کرمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندارکرمان  در پیامی به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن این روز را گرامی داشت. متن این پیام به شرح زیر است: 

به نام خدا

یکی از مهم ترین عوامل و بخش‌های مؤثر در توسعه یافتگی، تولید و اشتغال در هر کشوری بخش صنعت و معدن و فعالیت‌های مرتبط با آن است.

امروزه بخش صنعت و معدن یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی و بزرگ‌ترین بخش مولد کشور به شمار می‌رود و دستیابی به رشد شاخص‌های اقتصادی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بدون توجه ویژه به این حوزه امکان پذیر نیست.

۱۰ تیرماه، تجلی‌گر نقش موثر فعالان مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد، یعنی بخش صنعت و معدن است که در اوج تحریم‌های ظالمانه به عنوان پیشگامان توسعه و رشد اقتصادی ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند.

استان کرمان یکی از استان‌های به شدت مستعد کشور است که با وجود پتانسیل‌های متعدد صنعتی و معدنی و مردمان سخت کوش و پر تلاش به عنوان بهشت معادن شناخته شده و زمینه رشد و توسعه پر سرعت و همه جانبه را دارا است و توانسته با وجود منابع عظیم صنعتی و معدنی و با اتکا به دانش و فناوری داخلی و ملی، از تاثیر تحریم‌های ظالمانه عبور کند و کارنامه خوبی در زمینه تولیدات صنعتی و معدنی از خود به نمایش بگذارد.

در سالی که به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" مزین شده، از همه تلاشگران عرصه صنعت و معدن می‌خواهیم با روحیه کار و تلاش خستگی ناپذیر و بهره‌گیری از استعداد‌های معدنی استان با سرعت بیشتر به سمت رونق تولید و اقتصاد، چرخه صنعت و اشتغال گام بردارند.

اینجانب فرارسیدن دهم تیرماه؛ روز ملی صنعت و معدن را به کلیه صنعتگران، مهندسان و کارگران پرتلاش و غیرتمند و فعلان بخش صنعت و معدن در استان کرمان تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان، تندرستی، بهروزی و توفیق روزافزون را مسالت دارم.

امید است با بهره‌برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه، همکاری و تعامل همه جانبه به ویژه میان سرمایه‌گذاران واحد‌های صنعتی و معدنی و مدیریت کلان استان، شاهد رشد و اعتلای هرچه بیشتر استان کرمان در بخش صنعت و معدن باشیم.

علی زینی وند
استاندار کرمان

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.