پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی سرخپوشان پایتخت برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس با نفرات زیادی روی دروازه گل گهر موقعیت سازی کردند. مهدی ترابی در این دیدار خیلی پخته و روان بازی کرد و ۲ گل زیبا هم به ثمر رساند. علاوه بر این، یک گل استثنایی هم احمد نوراللهی زد.

او ادامه داد: بدون شک پرسپولیس  با ۳ امتیازی که به دست آورد، مسیر خود برای قهرمانی را هموارتر کرد. در این دیدار نقطه ضعف گل گهر در خط دفاعی خیلی مشهود بود و بازیکنان پرسپولیس به خوبی توانستند از این موضوع به خوبی استفاده کنند.

کلهر بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس با تدابیر مناسب کادر فنی نقاط قوت خود را به خوبی تقویت کردند. بازیکنان این تیم در هر بازی شاهد هستیم که موقعیت‌های بی شماری  را روی دروازه حریف خود خلق می‌کنند. اگر پرسپولیس در ۵ بازی باقی مانده همین روند را ادامه دهد، مطمئن هستم برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خوشبختانه یک همدلی و ثبات بین کادر فنی و بازیکنان ایجاد شده است. کادر فنی پرسپولیس همیشه از بازیکنان به صورت چرخشی استفاده می‌کند. چندین سال است که پرسپولیس با مشکل مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند. مردم دوست دارند پرسپولیس را پیروز یا قهرمان ببینند.

او در پایان گفت: امیدوارم با آمدن رئیس جمهور جدید قدم‌های مثبتی در ورزش و فوتبال کشورمان برداشته شود و پرسپولیس هم به بخش خصوصی واگذار شود. مشکلات اقتصادی گریبانگیر پرسپولیس شده است. امیدوارم دولت جدید مشکلات سرخپوشان را برطرف کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار