مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری این تیم برابر تیم گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: برای تیم گل‌گهر احترام قائل هستیم. آن‌ها تیم خوبی دارند. این تیم با بودجه خوبی بسته شده‌ است. در نیمه اول سوار بازی بودیم و در نیمه دوم نیز نمی‌خواهم بگویم داور چقدر ما را اذیت‌ کرد، اما مزد زحمات‌ خود را گرفتیم.

او افزود: ما به جایی رسیده‌ایم که نه پولی داریم و نه چیز دیگری. خودم هیچ پولی نگرفته‌ام و آنقدر کم گرفته‌ام که قابل گفتن نیست. بروید دریافتی‌ ما را با دیگران مقایسه کنید، افرادی که هر چیزی از دهان‌شان در می‌آید و بی‌احترامی می‌کنند. دریافتی ما و آن‌ها را مقایسه کنید و ببینید قرارداد ما چقدر است و  آن‌ها چقدر می‌گیرند.  

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت دریافتی بازیکنان پرسپولیس گفت: واقعاً نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. پرسپولیس هر سال به فینال آسیا می‌رود و نایب قهرمان می‌شود، اما هنوز هزار تومان از پاداش نایب قهرمانی را نگرفته‌ایم. بس است دیگر، خجالت بکشید.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
دستور دادن بهشون برای حمایت از وزیر خودشونو به موش مردگی بزنن
خخخخخخ برو عمو برو خودتو سیاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
این حرف هایی که میگید خودتونو هم باور میکنید ؟شاید چون دروغ گفتن هم که کلیومتر نمیندازه
اون پاداشو که پیش خور کردید بابت رضایت نامه ترابی و مغانلو و خرید چند بازیکن جدید و پرداخت بدهی بازیکنای قدیمی و باز شدن پنچره نقل و انتقالاتی بود طبق مصاحبه های سران باشگاه لنگ چند وقت پیش
حالا چرا این پول ها و پاداش همچنان سر جای خودشون هستند کسی هم دست بهشون نزده جای تعجب داره
خب دیگه چه خبر ؟!!!!!!
آخرین اخبار