هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط بازیکنان این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم  مقابل گل‌گهر اظهار کرد:  بازی خیلی مهمی را بردیم و ۳ امتیاز را به نام خود ثبت کردیم. واقعاً به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم و جای اشتباه نداشتیم. کارگروهی مهم است و اقدامات فردی چندان اهمیتی ندارد. خدا را شکر که تیم ما  توانست ۳ امتیاز را کسب کند. امیدوارم هفته‌های آینده بتوانیم بازهم به پیروزی برسیم.

او افزود: کادرفنی زحمت می‌کشد و بازیکنان از جان مایه می‌گذارند، اما ما از مدیریت باشگاه ناراحت هستیم. بازیکنان زحمت می‌کشند، اما باشگاه هیچ حرکت مثبتی انجام نمی‌دهد. همه نسبت به این موضوع گله دارند.

نوراللهی خاطرنشان کرد: بازیکنان واقعاً از جان مایه می‌گذارند و هر هفته با استرس می‌خوابند و بیدار می‌شوند تا مبادا اتفاقی رخ دهد و قهرمان نشویم. همه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. حدود ۵۰-۶۰ درصد دریافتی داشته ایم. ما به عشق هواداران کار می‌کنیم و اگر قرار باشد باشگاه کاری برای ما نکند، اقدام ما یک طرفه خواهد بود. تا آخر عمر مدیون هواداران هستیم و برای آن‌ها زحمت می‌کشیم به شرطی که مدیریت باشگاه کاری برای بازیکنان انجام دهد.

او درباره احتمال تمدید قرارداد خود با پرسپولیس گفت: کاری به تمدید قرارداد ندارم و درمورد فصلی صحبت می‌کنم که هنوز تمام نشده است. این فصل یک سال طول کشیده است و همه با جان و دل تلاش کرده اند و در این شرایط مدیریت جایز نیست کم‌کاری کند. از مدیران می‌خواهم که به تیم کمک کنند. نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم، اما باشگاه باید به تعهداتی که دارد عمل کند. تلاش می کنیم قهرمان لیگ شویم و جام حذفی را هم بگیریم. امیدوارم که بتوانیم در هر ۲ جام موفق شویم و دل هواداران واقعی پرسپولیس را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آقا احمد شما سالاری پهلوان اما الان تو شرایط حساس هستیم باید از لحاظ روحی روانی تمرکز داشته باشین مدیرانم تو ایی اوضاع فاجعه بار اقتصادی باید بفکر اعضای تیم باشن تورم روزانه واقعا زندگی همه رو نابود کرده
آخرین اخبار