رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان گفت:تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ نوآموز در سامانه‌ طرح سنجش سلامت ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، باغبانی بابیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول تیرماه آغاز شده است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا فرآیند سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان امسال هم مانند پارسال  متفاوت‌تر از سال‌های قبل انجام می‌شود.


دبیر طرح سنجش نوآموزان استان زنجان افزود: پایگاه‌های استان زنجان از ۸ پایگاه به ۱۸ پایگاه افزایش یافته است.


باغبانی با اشاره به اینکه قبل از شیوع کرونا روزانه ۴۲ نفر از نو آموزان در این طرح ارزیابی می‌شدند، ادامه داد: این آمار امسال به ۲۴ نفر کاهش یافته است.


او با یادآوری اینکه به همراه هر دانش آموز یک نفر از اولیا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند در محل سنجش حضور داشته باشد، گفت: به علت شرایط خاص کرونایی، فاصله‌ زمانی ارائه‌ خدمات به نوآموزان از یک ربع به نیم ساعت افزایش یافته است.


باغبانی گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ نوآموز در سامانه‌ طرح سنجش سلامت ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۴۵۰ نفر ارزیابی شدند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، پیش دبستان و دانش آموزان دارای نیاز‌های ویژه تاپایان مردادماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.