رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نظارت بر حسن اجرای قوانین در همه بخش‌ها را از وظایف سازمان بازرسی دانست و خدمت به مردم را از ارزش‌های اساسی خواند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : نیازمندی‌های مردم به افراد برای آن فرد نعمت است و هیچکس نباید از خدمت به مردم و رفع نیاز‌های آن‌ها خسته و مایوس شود.

او گفت : همان گونه که مقام معظم رهبری بر آسان کردن زندگی برای مردم تاکید دارند، ما نیز به تأسی و تبعیت از این کلام نافذ تلاش کرده ایم با ایجاد دسترسی آسان مردم به خویش، تا جایی که ممکن است به حل مشکلات کمک کنیم.

توسلی زاده ادامه داد: معتقدیم اگر نتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم، کار ما ارزشی نخواهد داشت بنابراین همه تلاش ما باید گره گشایی از کار مردم و ارائه خدمت صادقانه باشد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به سند تحول قضایی که به نوعی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است افزود: در این سند، عدالت محوری به خوبی دیده شده است و ما وظیفه داریم ظرفیت‌های انجام و اجرای آن را ایجاد کنیم.

او افزود: نیازمند این هستیم که در همه زمینه‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی به توسعه و تحول دست یابیم و اولین راه رسیدن به این توسعه و تحول، اجرای دقیق و صحیح قوانین است، چرا که قانون گذار با نظرداشت به نکات کمی و کیفی به وضع قانون دست زده است.

توسلی زاده با اشاره به برخی وظایف سازمان بازرسی، از مهمترین این وظایف را نظارت بر حسن اجرای قوانین در همه بخش‌ها دانست و گفت: نبود اجرای صحیح و دقیق قوانین موجد فساد است و فساد تباه کننده منابع است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه ادامه داد: از جمله مهمترین این منابع از بین رونده، منابع انسانی است که گا‌ها این منبع از افراد متخصص و تحصیل کرده تشکیل شده که از بین می‌روند.

او از دیگر آثار منفی فساد را بی اعتمادی دانست و افزود: فساد در هر جامعه‌ای بی اعتمادی به دنبال دارد و بی اعتمادی به تضعیف سرمایه اجتماعی می‌انجامد؛ بنابراین مقابله با فساد و از بین بردن آن یکی از وظایف اساسی ما در همه بخش هاست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.