عباسی گفت: آمادگی کامل جهت برگزاری کنکور سراسری در ۷ حوزه و ۳ آموزشگاه هندیجان فراهم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم عباسی مدیر آموزش و پرورش هندیجان با اشاره آمادگی کامل جهت برگزاری کنکور امسال شهرستان گفت: کنکور سراسری در ۷ حوزه و ۳ آموزشگاه با شرکت ۵۴۷ نفر داوطلب در رشته‌های هنر، ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، زبان خارجه در شهرستان برگزار خواهد شد.

او بیان داشت: بر اساس مصوبات ستاد کنکور هندیجان اصول بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا با جدیت انجام شده است صندلی‌ها بر اساس فاصله ۱.۷۰ تا ۲ متر در نظر گرفته شده است و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها بهداشتی همراه با مواد ضدعفونی و ماسک زدن کنکور امسال ان شاءالله در محیطی مناسب و بهداشتی برگزار خواهد شد.

عباسی افزود: برای داوطلبان مبتلا به کرونا اتاق ایزوله با رعایت کامل اصول بهداشتی در نظر گرفتیم و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و از داوطبان انتظار داریم ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی هیچگونه تجمعی در حوزه‌های امتحانی نداشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش هندیجان بیان داشت: هماهنگی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد کنکور امسال دستگاه‌های اداری و اجرایی با آموزش و پرورش جهت برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ همکاری بسیار خوبی داشتند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.