مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت: برای برگزاری کنکور سراسری با شرایط کنونی کرونا نیازمند همراهی و همکاری مسئولان هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالخالق درویشی مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت: با توجه به اینکه کنکور همه ساله و هم زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، با وجود ویروس کرونا باید اصول بهداشتی به جد رعایت شود و برای برگزاری این آزمون نیازمند همکاری مسئولان هستیم.

او افزود: در کنکور سراسری ۱۴۰۰ در این شهرستان ۳ هزار و ۲۴۰ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی، هنر ۳۱۷ نفر صبح چهارشنبه ۹ تیر، علوم انسانی ۶۹۸ نفر صبح پنجشنبه ۱۰ تیر، علوم ریاضی و فنی ۳۹۶ نفر صبح پنجشنبه ۱۰ تیر، علوم تجربی یک هزار و ۴۵۰ نفر صبح جمعه ۱۱ تیر و زبان‌های خارجه ۳۷۹ نفر صبح شنبه ۱۲ تیر به رقابت خواهند پرداخت.

درویشی با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: در بحث ضدعفونی حوزه ها، تامین امنیت حوزه‌ها، سلامت بهداشتی، تجمع اطراف حوزه ها، تمهیدات لازم برای قطع نشدن آب، برق، تلفن و ... نیازمند همراهی دستگاه‌ها و نهادها هستیم.

مدیر آموزش و پرورش ماهشهر تصریح کرد: کنکور، ۱۲ سال تلاش خانواده‌ها و دانش آموزان است و وظیفه آحاد جامعه از مسئولان گرفته تا مردم جهت برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم سنگین است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.