جهانگیری گفت: اندیمشک آماده برگزاری کنکور سراسری است و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت:  شرایط برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان فراهم است و ۴ هزار و ۲۰۳ داوطلب این شهرستان امسال در گروه‌های هنر، علوم تجربی، ادبیات علوم انسانی، زبان‌های خارجه، ریاضی و فنی شرکت می‌کنند.

او با بیان اینکه داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند، افزود: آزمون سراسری روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه هفته آینده (۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر) همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

جهانگیری با اشاره به اینکه  گروه ادبیات و علوم انسانی بیشترین متقاضی را در اندیمشک دارد و گروه علوم تجربی، ریاضی و فنی، زبان خارجه و هنر در رتبه‌های بعدی قرار دارند، بیان داشت: تمام تمهیدات بهداشتی جهت رعایت اصول بهداشتی با کمک شبکه بهداشت در حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

صرفه جو معاون سیاسی فرماندار نیز گفت: ۹ حوزه امتحانی در شهرستان آماده برگزاری کنکور هستند و مشکلی برای برگزاری کنکور در اندیمشک وجود ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.