دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: آمار بستری‌های بیماران کرونایی بسیار بالا و نگران کننده است و به طور قطع بستری زیاد، موارد فوتی زیاد را در پی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷۳ مورد به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۳۸۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بستری هستند، افزود: ۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا در حال درمان هستند که  ۱۵ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۰۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸۳ نفر به کرونا مبتلا بودند.

کشمیری ادامه داد: امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان داشتیم که یکی آقایی ۶۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، دیابت و فشار خون بود و دیگری خانمی ۶۵ ساله با سابقه بیماری تیرویید.


بیشتر بخوانید


به گفته او، تا کنون هزار و ۲۶۰ نفر در استان بوشهر به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر همچنین عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۲ هزار و ۸۳۰ نفر در استان به  این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری گفت: آمار بستری‌ها بسیار بالا و نگران کننده است و به طور قطع بستری زیاد، موارد فوتی زیاد را در پی دارد.

او از مردم خواست برای اینکه یاری ده مدافعان سلامت باشند از سفر‌های تابستانی پرهیز کنند و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانع اوج گیری موج پنجم شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.