سرکنسولگری رژیم صهیونیستی در دبی افتتاح شد

سرکنسولگری رژیم صهیونیستی در دبی با حضور وزیر خارجه این رژیم و در راستای تحقق اهداف عادی سازی روابط میان تل آویو و امارات افتتاح شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آف اسرائیل، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در راستای عادی سازی روابط با امارات، سرکنسولگری این رژیم در دبی را امروز (چهارشنبه) افتتاح کرد.

لاپید ضمن افتتاح سرکنسولگری رژیم صهیونیستی در دبی که آن را مرکز گفتگو و همکاری می‌نامد، مدعی شد: آنچه امروز افتتاح می‌کنیم نه تنها سرکنسولگری است، بلکه مرکز همکاری ما نیز هست. این مکان نماد توانایی ما برای تفکر مشترک، توسعه مشترک و تغییر جهان با هم است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خیانت امارات به آرمان فلسطین برای عادی سازی روابط با این رژیم را اینگونه توصیف کرد: صلح بین امارات و اسرائیل بین دولت‌ها و رهبران نیست، بلکه بین مردم و ملت‌ها است.

لاپید که در سفری دو روزه وارد امارات شده است، روز گذشته نیز سفارت این رژیم در امارات را افتتاح کرد. سفر لاپید در واقع نخستین سفر رسمی یک مقام صهیونیست به امارات از زمان علنی سازی روابط میان دو طرف است. این سفر به دعوت «عبداالله بن زاید» همتای اماراتی لاپید بوده و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این سفر از «ابوظبی» و «دبی» بازدید می‌کند.

هنوز مشخص نیست وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با «محمد بن زاید» ولیعهد امارات ملاقات می‌کند یا نه! اما در صورت تحقق، نخستین دیدار بن زاید با یک مقام از رژیم صهیونیستی خواهد بود.

در اواسط ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ امارات در خیانتی آشکار به ملت فلسطین روابط خود با رژیم صهیونیستی را طی توافق‌نامه‌ای موسوم به «توافق صلح آبراهام» عادی سازی کرد و دو طرف همکاری بیشتر در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را آغاز کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
خیانت در حق ملت فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۵:۲۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
آرزویمان موقع هرجنگ تحمیلی درآینده
نابود کردن زیر ساخت های امارات است
آخرین اخبار