پلتفرم زوم در حال خرید استارتاپی است تا ترجمه بلادرنگ را به تماس‌های ویدیویی اش اضافه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، پلتفرم زوم (Zoom) امروز اعلام کرد که قصد دارد شرکت فناوری اطلاعات کارلسروهه، استارتاپ آلمانی متخصص در ترجمه مبتنی بر یادگیری ماشین در زمان حال را به دست آورد. این شرکت که با عنوان Kites نیز شناخته می‌شود که از حدود دوازده محقق تشکیل شده است. زوم شرایط مالی معامله را به اشتراک نگذاشت، اما فاش کرد که این اتفاق به شما کمک می‌کند تا از ویژگی‌های ترجمه ماشینی در این پلتفرم استفاده کنید. زوم اعلام کرد که ممکن است یک مرکز تحقیق و توسعه نیز در آلمان ایجاد کند.

تلاش زوم برای افزایش بهره وری

رئیس بخش مهندسی و محصولات زوم Velchamy Sankarlingam، گفت: ما به طور مداوم به دنبال راه‌های جدید برای خوشحال کردن کاربران خود و بهبود بهره وری جلسات هستیم و راه حل جدید ما ترجمه ماشینی کلیدی برای ارتقا پلتفرم و مشتریان زوم در سرتاسر جهان است.

از نظر انتقادی، این خرید باید به این شرکت کمک کند تا با رقبایی مانند سیسکو که اخیراً ویژگی ترجمه در زمان واقعی را به نرم افزار Webex خود اضافه کرده است، همگام شود. در حالی که زوم در حین شیوع همه گیری کرونا، جذب ورودی قابل توجهی داشته است، رقبای آن سعی کرده اند از ویژگی‌های آن به عنوان راهی برای رشد در هزینه‌های خود استفاده کنند و از آن پیشی بگیرند.

خرید یک استارتاپ

همچنین چندی پیش اعلام شد، کاربران اندروید و ویندوز سرانجام می‌توانند از برنامه فیس تایم اپل استفاده کرده و با آن ارتباط بگیرند. در خلال سخنرانی WWDC، اپل اعلام کرد که Face Time در وب در دسترس خواهد بود تا کاربران بتوانند از طریق دستگاه‌های اندرویدی و رایانه‌ های شخصی ویندوزی، تماس بگیرند. این سرویس تماس ویدیویی قبلاً فقط در دستگاه‌ های iOS و Mac در دسترس بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار