آزمون سراسری رشته هنر با هزار و 288 داوطلب از دقایقی پیش راس ساعت 8 در همه مراکز شهرستان های هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،ایرج بیت اللهی، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به رقابت 19 هزار و 839  هرمزگانی در کنکور سراسری امسال گفت: امروز در رشته هنر هزار و ۲۸۸ نفر باهم رقابت می‌کنند.

بیت اللهی افزود: روز پنجشنبه دهم تیرماه نیز ۲ هزار و ۸۱۴ نفر از داوطلبان حوزه آموزش و پرورش هرمزگان در رشته ریاضی و هفت هزار و ۸۴۸ نفر در رشته علوم انسانی باهم به رقابت می‌پردازند.


بیشتر بخوانید؛


او گفت: رقابت ۶ هزار و ۳۷۰ نفر از داوطلبان رشته علوم تجربی نیز روز جمعه ۱۱ تیرماه و هزار و ۵۱۹ نفر رشته زبان خارجه نیز روز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: شهرستان بندرعباس و میناب هر کدام با سه هزار و ۶۰۰ داوطلب بیشترین سهم را در آزمون سراسری امسال دارند.

بیت اللهی گفت: باتوجه به شیوع قرمز کرونایی در استان هرمزگان و سلامت داوطلبان، تمامی مکان‌های حوزه امتحانی قبل از برگزاری آزمون سراسری ضدعفونی شده است و همه‌ی حوزه‌های برگزار کننده دارای اتاق ایزوله برای بیماران خاص و اتاق قرنطینه برای بیماران کرونایی هستند.

او افزود: داوطلبان علامت دار در مکان ایزوله آزمون  و افراد بستری شدن نیز با هماهنگی حفاظت برگزاری آزمون در بیمارستان و محل بستری آزمون می دهند.

کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۹ تیر، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیر، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیر، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۱ تیر و کنکور گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

انتهای خبر / ز

برچسب ها: آزمون ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.