آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری از صبح امروز در هرمزگان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، ایرج بیت اللهی،مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آزمون پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود.

بیت اللهی افزود: شمار دانش آموزان پایه داوزدهم در استان  ۱۳ هزار و ۷۹۵ نفر است که در  ۲۴۴حوزه  امتحانی به صورت حضوری در آزمون نهایی شرکت می‌کنند.

او گفت: به دلیل اهمیت معدل در کنکور سراسری و ورود به دانشگاه‌ها و عدالت آموزشی، این آزمون به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در آزمون‌های حضوری با توجه به آموزش مجازی دانش آموزان سوالات طراحی و  حذفیات درس‌های مختلف نیز قبلاً به دانش آموزان اعلام شده است که از این بخش‌ها آزمون گرفته نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


بیت اللهی افزود: در مدارس همه شیوه‌های نامه‌های بهداشتی رعایت و محل آزمون کاملا ضدعفونی می‌شود و  فاصله دو متر بین صندلی‌ها نیز رعایت می‌شود و برای جابجایی هوا در و پنجره‌های محل آزمون باز است.

 آزمون حضوری پایه دوازدهم تا ۲۴ خرداد و آزمون حضوری پایه نهم  از دیروز به صورت حضوری آغاز شده است و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

آزمون مقاطع دیگر تحصیلی نیز به صورت غیر حضوری است.

علی رئوفی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم گفت: همه حوزه های امتحانی  توسط بازرسان برای اجرای  صحیح شیوه نامه های بهداشتی بررسی می شوند و مراقبان سلامت هم در حین برگزاری آزمون ها در حوزه های امتحانی حضور دارند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.