برگزاری امتحان نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری

آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری از صبح امروز در هرمزگان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، ایرج بیت اللهی،مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آزمون پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود.

بیت اللهی افزود: شمار دانش آموزان پایه داوزدهم در استان  ۱۳ هزار و ۷۹۵ نفر است که در  ۲۴۴حوزه  امتحانی به صورت حضوری در آزمون نهایی شرکت می‌کنند.

او گفت: به دلیل اهمیت معدل در کنکور سراسری و ورود به دانشگاه‌ها و عدالت آموزشی، این آزمون به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در آزمون‌های حضوری با توجه به آموزش مجازی دانش آموزان سوالات طراحی و  حذفیات درس‌های مختلف نیز قبلاً به دانش آموزان اعلام شده است که از این بخش‌ها آزمون گرفته نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


بیت اللهی افزود: در مدارس همه شیوه‌های نامه‌های بهداشتی رعایت و محل آزمون کاملا ضدعفونی می‌شود و  فاصله دو متر بین صندلی‌ها نیز رعایت می‌شود و برای جابجایی هوا در و پنجره‌های محل آزمون باز است.

 آزمون حضوری پایه دوازدهم تا ۲۴ خرداد و آزمون حضوری پایه نهم  از دیروز به صورت حضوری آغاز شده است و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

آزمون مقاطع دیگر تحصیلی نیز به صورت غیر حضوری است.

علی رئوفی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم گفت: همه حوزه های امتحانی  توسط بازرسان برای اجرای  صحیح شیوه نامه های بهداشتی بررسی می شوند و مراقبان سلامت هم در حین برگزاری آزمون ها در حوزه های امتحانی حضور دارند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.