مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از ثبت ۷۷۲ مورد اشتغال در سامانه رصد در استان خبر داد.

راستگو مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: سامانه رصد به منظور کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی‌های بازار کار و میزان اشتغال ایجاد و طراحی شده است.

او افزود: از ابتدای سال، تاکنون ۷۷۲ اشتغال به وسیله دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن، صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها در سامانه رصد ثبت شده است.

راستگو با بیان اینکه تعهد خراسان جنوبی برای ثبت اشتغال در سامانه رصد برای امسال، ۱۱هزار و ۳۶۱ مورد است که از این میزان ۸/۶ درصد تاکنون ثبت شده است. گفت: پارسال هجده هزار و ۸۰  مورد تعهد استان برای ثبت اشتغال در سامانه رصد بوده است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد:  بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته بیشترین تعداد اشتغال تعهد شده جهت ثبت در سامانه رصد، مربوط به شهرستان بیرجند و پس از آن به ترتیب شهرستان‌های طبس، قاین و نهبندان است.

او تصریح کرد: امیدواریم با همت و تلاش سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، بتوانیم صد در صد تعهدات پیش بینی شده در سامانه رصد را به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی اشتغال استان محقق کنیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.