جدیدترین اخبار و شایعات درباره بازی GTA ۶ +تصاویر

موضوع بازی GTA ۶ در بین کاربران داغ شده و همه منتظر هستند تا ببینند که این بازی چه زمانی عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اینسایدر، در چند سال گذشته، بازی GTA ۶ محور بسیاری از شایعات و بحث‌های آنلاین بوده است. طرفداران بازی GTA از زمان انتشار آخرین بازی این مجموعه که تقریباً هشت سال پیش بود، مشتاقانه منتظر عنوان جدید بودند. چندین خبر در مورد GTA ۶ به بیرون درز کرده است که معروف‌ترین آن‌ها مفهوم "Project Americas" بود. در این گزارش تمام اطلاعاتی را که در چند وقت اخیر درباره این بازی منتشر شده به اشتراک گذاشته شده است.

تام هندرسون (Tom Handerson)، افشاگر اطلاعات بازی‌هایی مانند بتلفیلد و کال آو دیوتی، اظهار داشت که GTA ۶ احتمالاََ در وایس سیتی (Vice City) جریان خواهد داشت و شامل یک نقشه‌ تکامل‌پذیر و محیطی مدرن است. گفتنی است شخصیت اصلی بازی هم زن است.

در ابتدا هندرسون ادعا می‌کند که GTA ۶ در شهر وایس سیتی مدرن رخ می‌دهد و دلیل اصلی آن GTA: Online است. اگر داستان GTA ۶ در دهه ۸۰ یا ۹۰ قرار داشت، آنگاه اضافه کردن مود‌های خلاقانه‌ آنلاین به پروسه‌ای غیرممکن یا به شدت چالش‌برانگیز تبدیل می‌شد.

جدیدترین اخبار و شایعات درباره بازی GTA ۶ +تصاویر 5

با سود میلیاردی که GTA: Online برای راک استار به ارمغان آورده است، مطمئناََ آن‌ها به دنبال این موضوع هستند که بخش آنلاین GTA ۶ را بیش از پیش گسترش دهند و تمرکز اصلی خود را بر روی این موضوع بگذارند. مطمئناََ اگر بازی در دهه ۸۰ یا ۹۰ قرار داشته باشد، آنگاه استفاده از وسایل نقلیه عجیب و غریب و برخی از مود‌های جذاب غیرممکن می‌شود.

شخصیت ها و زمان عرضه بازی GTA ۶

به نظر می‌رسد که این بازی در بخش داستانی، شامل چندین شخصیت قابل بازی است. یکی از شخصیت‌های بازی زنی باهوش و مسئولیت‌پذیر است که در زمینه‌ تکنولوژی و هک کردن مهارت دارد.

جدیدترین اخبار و شایعات درباره بازی GTA ۶ +تصاویر 7

در نهایت هندرسون به این موضوع اشاره دارد که GTA ۶ به دلایل مختلف، احتمالاََ تا قبل از سال ۲۰۲۴ و یا حتی ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد. شاید حدس شما این باشد که بازی در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد، اما موضوع فقط این نیست. به نظر می‌رسد که راک استار رویه‌ کاری خود را تغییر داده است. به غیر از اصلاحات پروسه کاری، به احتمال زیاد GTA ۶ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. به احتمال زیاد باید مدت طولانی صبر کنیم تا علاقمندان به بازی‌ به راحتی بتوانند یک کنسول نسل بعد را تهیه کنند چون مطمئناََ راک استار زمانی را برای عرضه تعیین می‌کنند که تعداد بسیار زیادی کنسول نسل بعدی فروش رفته باشد و زمینه‌ مناسبی برای عرضه بازی فراهم شود.

امکان بازگشت شخصیت CJ به جی تی ای

یکی دیگر از شایعات درباره Grand Theft Auto ۶، شایعه‌ مربوط به صداپیشگی کریستوفر بلارد ملقب به «یانگ می‌لی» در این بازی بود. یانگ رپری بود که سال‌ها قبل با صداپیشگی شخصیت «کارل جانسون» یا CJ به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های آثار راک استار جان بخشید. به دلیل حس نوستالژیک آن عجیب نیست که طرفداران این مجموعه منتظر ملاقات دوباره او باشند. 

جدیدترین اخبار و شایعات درباره بازی GTA ۶ +تصاویر 6

البته او در پست اینستاگرامی خود نه‌ تنها این قضیه را نادرست دانست، بلکه به‌ شدت هم به راک استار توهین کرد و در ادامه گفت «اگر هم CJ در Grand Theft Auto ۶ حضور داشته باشد، صداپیشه‌ او من نیستم. تا امروز نخواسته‌ام از راک استار بد بگویم، چرا که بابت همکاری با آن‌ها پول به‌دست آوردم، ولی لعنت بر راک استار!»

جدیدترین اخبار و شایعات درباره بازی GTA ۶ +تصاویر 3

به‌این ترتیب امید‌ها به بازگشت یانگ می‌لی به این مجموعه به صفر رسیده، حتی اگر CJ را درون بازی ببینیم. البته بدون درنظرگرفتن این صحبت‌ها هم امکان ملاقات دوباره با این شخصیت در بازی‌های بعدی Grand Theft Auto بسیار اندک خواهد بود، چرا که راک استار در این سال‌ها سعی کرده دنیای بازی‌های قدیمی‌تر و آثار جدیدتر این مجموعه را از یکدیگر جدا کند.

جدیدترین اخبار و شایعات درباره بازی GTA ۶ +تصاویر 9

در حال حاضر سه دنیای دو بعدی، سه‌ بعدی و HD برای بازی Grand Theft Auto در نظر گرفته شده که اولین نسخه‌ ها به دنیای دو بعدی تعلق دارند، از GTA III تا GTA: Vice City Stories در دنیای سه‌ بعدی قرار می‌گیرند و از GTA IV به بعد هم زیرمجموعه‌ دنیای HD هستند. به‌این ترتیب امکان ملاقات با شخصیت‌های دنیای سه‌بعدی در دنیای HD بسیار کم خواهد بود، هرچند استثنا‌هایی مثل شخصیت «لزلو جونز» را نیز داریم که هم در نسخه‌های مربوط‌ به دنیای سه‌ بعدی حضور داشته و هم در دنیای HD (شخصیتی برگرفته از لزلو جونز واقعی که جزو نویسندگان و تهیه‌کنندگان سری GTA بوده است).

جدیدترین اخبار و شایعات درباره بازی GTA ۶ +تصاویر 4

شایعات پیرامون این بازی تمامی ندارند اما در کل فعلا سازندگان بازی GTA ۶ در مورد آن سکوت کرده‌اند و شاید به این زودی‌ها هم قصد رونمایی از پروژه‌ عظیم خود را نداشته باشند. بازی GTA، نامی که سال‌ها است به عنوان یکی از بزرگ‌ترین‌های بازی ها در این صنعت شناخته شده و انتشار هر نسخه‌ جدید از آن طوفانی عظیم به پا می‌کند. بعد از گذشت چندین سال از نسخه آخر این بازی، همچنان نام آن در بالاترین بخش‌های جدول فروش بازی‌های آمریکا و اروپا به چشم می‌خورد.

جدیدترین اخبار و شایعات درباره بازی GTA ۶ +تصاویر 2


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس s
۲۰:۵۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
بنظرم بازی خوبیه ولی به درد نمیخوره چون سیستم بالایی میخواد،من خودم یه گیمر هستم البطه بازی هایی مثل gta iv و gta vice city بازی میکنم.گیمر فقط به اونی نمیگن که بازی های سنگین بازی میکنه ، هر کی بازی کنه بهش میگن گیمر.ولی منم بهترین بازی که دوست دارم gta vice city هست (البطه نسخه ی با کیفیتش).بازی gta v سال ۲۰۱۳ ساخته شده و الان یه سیستم گیمینگ میخواد برا اجرا شدن ، حالا این
gta viکه داره ساخته میشه روی کمترین سیستمی پیدا میشه که اجرا بشه (سیستم فوق گیمینگ). خب به درد چی میخوره وقتی نمیتونیم بازی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
سها
۲۲:۵۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
چرته
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۸ ۱۲ تير ۱۴۰۰
بازی بسیار عالی من گیمر نیستم بیشتر میسازم و کسب درآمد بالای میکنم فقط یک گیمر بازی خوب ی بد تشخیص میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۰ تير ۱۴۰۰
چجوری بازی شو نصب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۰۵ ۱۵ تير ۱۴۰۰
هنوز ساخته نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۰ تير ۱۴۰۰
من واقعا دل تو دلم نیست تا این بازی بیاد
من دی ای فور دارم و روی دسته بازی میکنم و عاشق این بازی هستم و واقعا راکستار گل کاشته با ایده بازی جی تی ای دوستانی هم که پولشو ندارن بخرن درباره ی این شاهکار نظر منفی ندن حسود نباشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
درود چطو باید دانش کرد
Germany
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
چطوری دانلودش کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۶ تير ۱۴۰۰
داداش اصلا نیومده!
بخون کامل اصلا این بازی تا ۲۰۲۵ و یا حتی قبل از اون نمیاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
سلام چطو باید نصبش کر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
این بازی تا مدتی ممنوع بود
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۰:۴۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
بهترین بازی جهان باز بعد red dead redemption 2
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حالا چه سودی داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
آفرین به yjc به نظر من شما(yjc) میتونید با سایت ویجیتو و سایت هایی که درباره بازی هستند و آپارات گیم همکاری کنید باسپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
من gta4 داشتم، فقط کد تقلب میزدم و بعدش میرفتم شهر رو میترکوندم. بدون پلیس با اسلحه های زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۵ تير ۱۴۰۰
وقتی گیمر نیستی نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اصلا این بازی به درد نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
بله، شما درست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
معلومه یک گیمر نیستی بیش از ۹۰ درصد گیمرا دغدغه شون اینه که کی این بازی میاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
شما گیمر نیستی فقط یک گیمر واقعی میفهمی این بازی چقدر زیباست
Ireland
محمد
۰۹:۴۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
اصلاََ گیمر واقعی نیستی که این بازی رو درک کنی بهترین بازی بوده و هست و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۳ تير ۱۴۰۰
چرت نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
شکست GTA trilogy هنوز فراموش نشده
آخرین اخبار