تلاش رئیس سابق راک‌استار برای رقابت با GTA

رئیس سابق Rockstar North برای بازی جدید خود ۴۲ میلیون دلار سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سابق Rockstar North و تهیه کننده اصلی سری Grand Theft Auto، لزلی بنزی، ۴۲ میلیون دلار (۳۲ میلیون پوند) برای توسعه رقیب Grand Theft Auto سرمایه گذاری می‌کند.

استودیوی جدید بنزی، با عنوان Build a Rocket Boy مبلغ سرمایه‌گذاری را از سازمان‌هایی مثل صندوق‌های Cayman، Galaxy Interactive و Megacorp China، Netease را تامین کرده است. همچنین گفته می‌شود بنزی از کارفرمای قبلی خود Take-Two Interactive بابت ۱۵۰ میلیون دلار حق امتیاز پرداخت نشده در سال ۲۰۱۶ شکایت کرد.

وی در دادخواست ادعا کرد "فریب‌های بی شماری" از طرف Rockstar و بنیانگذاران آن، سام و دان هونسر، که در نهایت منجر به اخراج وی از شرکت شد، صورت گرفته است. این دادخواست ادعا می‌کرد که برای جشن موفقیت GTA حق بازنشستگی به وی اعطلا شده بود، اما هنگامی که او به کار خود بازگشت، نتوانست وارد دفتر Rockstar North شود و دستگاه دسترسی به امکانات وی غیرفعال شده بود.

این امر نشان داد که شرکت راک‌ استار اقدام به اخراج بنزی کرده است. به دنبال این اتفاقات لزلی بنزی نیز از شرکت مذکور شاکی شد و تصمیم گرفت رقیب جدیدی برای سری بازی‌های پرطرفدار GTA بسازد. همان‌طور که واضح است، سری بازی‌های GTA از معروف‌ترین و پرطرفدارترین عناوین رایانه‌ای هستند که طی سال‌های اخیر همواره فروش رو به رشدی داشته‌اند.

از این رو رقابت با چنین بازی‌های می‌تواند کار بسیار دشواری باشد. از طرف دیگر لزلی بنزی برای مدت زیادی با شرکت راک استار همکاری کرده و اطلاعات زیادی از خط فکری آن‌ها دارد در نتیجه می‌تواند با پیش‌بینی تصمیمات این شرکت عنوانی فوق‌العاده را برای رقابت با GTA عرضه کند.

لزلی بنزی،


بیشتر بخوانید


زمان معرفی رسمی GTA 6

حساب رسمی پشتیبانی Rockstar اخیرا به طرفداران Grand Theft Auto اعلام کرد که منتظر اطلاعات جدید در رابطه با بازی GTA 6 باشند. این حساب کاربری اظهار داشت که شرکت سازنده همچنان داده‌های دقیقی در مورد بازی GTA 6 منتشر نکرده است، اما طرفداران باید برای دسترسی "به روزرسانی‌های رسمی" در مورد پروژه، به صفحه Rockstar Newswire مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار