از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون از ۱۰ هزار و ۶۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در بروجن نمونه گیری شده که نتیجه تست ۳ هزار و ۸۹۱ نفر مثبت بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدحسن کرمی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن گفت: براساس آخرین آمار رسمی و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون از ۱۰ هزار و ۶۲۸ بیمار مشکوک اقدام به نمونه‌گیری شده که نتیجه تست ۳ هزار و ۸۹۱ نفر مثبت بوده است.

او افزود: با ثبت ۵۹ فوتی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، آمار جان‌باختگان قطعی ناشی از شیوع کرونا در شهرستان بروجن به ۲۱۲ مورد رسیده است.


بیشتر بخوانید


کرمی اضافه کرد: طی یک هفته گذشته، آمار موارد بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان بروجن با ۳۰ درصد افزایش به ۴۵ بیمار و میانگین روزانه مبتلایان شناسایی شده به عدد ۲۰ رسیده است.

او ادامه داد: خبر‌ها از شیوع پیک پنجم کرونا در برخی استان‌های جنوبی و استان همجوار (خوزستان) حکایت داشته و در صورت عادی‌انگاری شهرستان بروجن نیز دچار جهش ناگهانی خواهد شد.

کرمی گفت: تا واکسینه شدن ۷۰ درصد از جوامع هدف در کشور، همچنان استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی‌های غیرضروری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار