رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۷۲ هزار دوز واکسن کرونا به گروه‌های هدف و افراد بالای ۷۰ سال سن در استان تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون ۷۲ هزار دوز واکسن کرونا به گروه‌های هدف و افراد بالای ۷۰ سال سن در استان تزریق شده است.

او افزود: این تعداد واکسن تاکنون به کادر بهداشت و درمان، سالمندان، جانبازان بالای ۵۰ درصد، پاکبانان، بیماران خاص و گروه سنی بالای ۷۰ سال تزریق شده است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: تعداد باقی مانده گروه سنی بالای ۷۰ سال سن که هنوز واکسن دریافت نکرده اند نیز بررسی می‌شود و پس از آن از روز چهارشنبه احتمال آغاز تزریق واکسن برای گروه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال وجود دارد.

او ادامه داد: به تازگی به یک هزار نفر از امدادگران هلال احمر که با طرح شهید سلیمانی نیز همکاری دارند نیز واکسن کرونا تزریق شده است.

جزایری با بیان اینکه مشکلی در تزریق واکسن کرونا در استان وجود ندارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود از واکسن تولید داخل نیز به زودی در استان استفاده شود.

او با تاکید بر اینکه گروه‌های سنی هدف از طریق شماره تلفن ۴۰۳۰ فراخوان می‌شوند، افزود: برای اطلاع از زمان تزریق واکسن نیزا به مراجعه حضوری نیست.

جزایری با بیان اینکه افرادی که واکسن کرونا دریافت می‌کنند نیز باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، اضافه کرد: همچنان تاکید می‌شود در کنار تزریق واکسن، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین نقش را در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار