معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدعیان حقوق بشر با استفاده از رسانه و ابزار فرهنگ و هنر جلوه حق را مخدوش می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت شهدای واقعه هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در بجنورد  با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر با استفاده از رسانه و ابزار فرهنگ و هنر جلوه حق را مخدوش می‌کنند ،گفت: فعالان مجازی باید از شبکه‌های اجتماعی برای تبیین ارزش‌ها و باطل کردن هجمه فرهنگی دشمنان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


سردار  یدالله جوانی در ادامه نظام سلطه در قبل از انقلاب هرگونه شیطنت و ظلم را برخود مباح می‌دانست و تلاش می‌کرد این انقلاب به پیروزی نرسد، اما پیروزی این انقلاب خواست و اراده مردم بود.

او با اشاره به شهادت شهدای هسته‌ای، امنیت، مدافع حرم گفت: پشت صحنه همه جنایتکاران و قاتلان کسانی قرار دارند که فریاد شان بلند است که مدافع حقوق بشر ما هستیم و چه زیباست که در کشور این هفته برگزار می‌شود که بتوانیم این ادعا را افشا کنیم، کسانی که ادعا می‌کنند مدافع حقوق بشرند، اما بزرگترین نقص کننده حقوق بشرند.

سردار جوانی دهه ۶۰ را پر فراز و نشیب‌ترین دوران دانست و گفت: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال این هستند از این انقلاب مردمی و از این حرکت‌ها و پیشرفت‌ها تصویری غلط بسازند و با استفاده از رسانه و ابزار فرهنگ و هنر، جلوه حق را مخدوش نشان دهند و جلوه باطل را زیبا جلوه دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید در افکار عمومی جهانیان و ملت‌ها و بیش از همه در افکار عمومی ملت ایران و نسل جوان چهره گریه و زشت و خونخوار آمریکا با خلق و خوی استکباری نشان داده شود، لذا در دوران جدید در چهره دوم انقلاب بازخوانی و افشای چهره واقعی آمریکا به ویژه برای نسل جوان یک ضرورت است.

سردار جوانی گفت: در دهه ۶۰ اتفاقات خاصی رخ داد، ترور رهبری، ترور چهره و شخصیت‌های کلیدی، افشا شدن جریان نفوذ کسی که در جایگاه رئیس جمهور و فرار بنی صدر، برگزاری انتخابات، انفجار در ساختمان رئیس جمهوری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، همگی نشانگر این است که دشمنان با استفاده از ابزار هنر و با نفوذ در بین شخصیت‌ها چگونه جنایاتی زیادی را انجام دادند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.