مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۳۸ واحد راکد و غیرفعال صنعتی در استان به چرخه تولید و فعالیت باز می‌گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سه ماهه امسال در راستای تحقق شعار مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها ۶ واحد صنعتی در استان به چرخه تولید بازگشت.

او افزود: این واحد‌ها که بیشتر جزو صنایع کوچک استان هستند با حمایت مسئولان و رفع موانعی نظیر مشکلات بانکی و مالیاتی دوباره فعال شدند.


بیشتر بخوانید


فلاح برنامه امسال این شرکت در راستای فعال‌سازی واحد‌های راکد و غیرفعال استان را ۳۸ واحد اعلام و اضافه کرد: امسال احیای واحد‌های صنعتی خارج از محدوده شهرک‌ها نیز به این شرکت واگذار شده است و بر اساس آن مقرر شده است تا هشت واحد خارج از محدوده و ۳۰ واحد در داخل شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگردد.

او با تاکید بر اینکه خرید و فروش اراضی مستقر در شهرک‌های صنعتی قبل از دریافت پروانه بهره‌برداری ممنوع است، اظهار داشت: مالکان زمانی می‌توانند فرایند نقل و انتقال را انجام دهند که پروانه بهره‌برداری بگیرند و قبل از آن ممنوع و تخلف است.

فلاح با بیان اینکه واگذاری اراضی در شهرک صنعتی شهرکرد به سبب نبود زمین امکانپذیر نیست، گفت: متقاضیان می‌توانند در شهرک صنعتی شهرکرد فاز ۲ که در حال حاضر ۱۲۵ هکتار آن آماده‌سازی شده است سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار