ملی پوش دو و میدانی بانوان کشورمان از طریق سهمیه یونیورسالیتی توانست المپیکی شود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  انتخاب‌ فرزانه فصیحی برای حضور در المپیک توکیو این روزها فدراسیون دو و میدانی را دچار چالش کرده است.

روز گذشته در حالی خبر المپیکی شدن فرزانه فصیحی از طریق سهمیه یونیورسالیتی در رسانه ها منتشر شد که رئیس و بالاترین مقام فدراسیون دو و میدانی نسبت به آن اظهار بی اطلاعی کردند!

فرزانه فصیحی که در  سن ۳۰ سالگی اردوهای خارجی و تمرینات مستمر و جدی‌تری را نسبت به گذشته آغاز کرد و موفق شد رکورد دوی ۶۰ متر (داخل سالن) را از آن خود کند؛ دیروز به عنوان نماینده فدراسیون دو و میدانی  برای حضور در المپیک توکیو معرفی شد.

زمزمه هایی به گوش می رسد که رئیس فدراسیون دو و میدانی همچنان با مشورت رئیس سابق، این مجموعه را سکان‌داری می کند و  رئیس  سابق فدراسیون در کسب سهمیه فصیحی نقش  داشته است. 

جالب تر این که چگونه رئیس فدراسیون دو و میدانی  نسبت به این تصمیم مهم اظهار بی اطلاعی می کند؟! چرا که اگر تصمیم در قلب فدراسیون و با مشورت کمیته‌های فنی اتخاذ شده بود، به طور حتم توجیه فنی داشت و اگر این چنین نیست چطور کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون پایه و مادر را نادیده می‌گیرد. جایگاه کمیته ملی المپیک در ورزش کشورمان غیرقابل انکار است؛ اما آیا قرار است تصمیم‌های فنی و سرنوشت ساز برای تمامی رشته‌های ورزشی صرفا از سوی  این کمیته و بدون مشورت با افراد فنی اتخاذ شود؟


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار