مسئول پشتیبانی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت:امروز ۲۱۰ کمک جهیزیه از سوی خیران آبشار عاطفه‌ها به نوعروسان کردستانی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جواد حیدرپور مسئول پشتیبانی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها ظهر امروز در آیین اهدا کمک جهیزیه به نوعروسان کردستانی، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) و نیز تبریک ازدواج جوانان استان گفت: این بنیاد در راستای منویات مقام معظم رهبری با نگرش تحقیقی از نوعروسان کم‌برخوردار و کمک مالی از آن‌ها فعالیت می‌کند.

او با بیان اینکه امروز تامین جهیزیه نوعروسان به یک دغدغه جدی برای خانواده‌ها بدل شده است، اظهار کرد: آبشار عاطفه‌ها به عنوان پل ارتباطی میان افراد متمکن جامعه و خانواده‌های کم‌برخوردار از این قشر حمایت می‌کند.

اوهمچنین با اشاره به اینکه امروز مشکلات اقتصادی سبب افزایش سن ازدواج جوانان و بروز آسیب‌های اجتماعی شده است، افزود: آبشار عاطفه‌ها با رویکرد کاهش سن ازدواج جوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان اقدام به تهیه جهیزیه نوعروسان می‌کند.

حیدرپور گفت: در این راستا سالانه ۱۰ هزار جهیزیه میان ۱۹ استان کم‌برخوردار کشور توزیع می‌شود.

او اظهار کرد: امسال تاکنون یک هزار و ۵۲۸ کمک جهیزیه مردمی بدون هیچ حمایت دولتی از سوی خیران جمع‌آوری شده است.
مسوول پشتیبانی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها کاهش فقر و مشکلات اقتصادی مردم و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در مردم را از اهداف آبشار عاطفه‌ها عنوان کرد.

او تصریح کرد: آبشار عاطفه‌ها دارای ۱۴ نمایندگی در کشور است و خدمات درمانی، معیشتی، تعمیر منازل مردمی، ساخت حمام بهداشتی برای معلولین از اقدامات این نهاد است.

حیدرپور یادآور شد: آبشار عاطفه‌ها هم‌اکنون به چهار هزار خانواده کم‌برخوردار در کشور خدمات ارایه می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.