امیری گفت: نحوه فعالیت کارمندان در ادارات بر اساس رنگبندی کرونا در شهر‌های خوزستان باید انجام بگیرد و دورکاری همچنان پا برجا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول امیری مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: بر اساس رنگبندی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وضعیت کرونا در شهر‌های استان به صورت نارنجی و زرد است که بر اساس ابلاغ سازمان اداری و استخدامی حضور کارمندان در شهر‌های نارنجی با حضور ۵۰ درصد و در شهر‌های بزرگ با حضور دو سوم کارکنان باید ادامه فعالیت داشته باشند.

او افزود: در صورت اجرایی نشدن مصوبات از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی مطابق با بخشنامه ۲۹۰۸۲۳ گنجم شهریور ماه پارسال، سازمان اداری و استخدامی کشور اعمال مجازات به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، ابتدا اخطار داده می شود و سپس در مرحله دوم توبیخ کتبی درج و در مرحله آخر، انفصال از خدمت و معرفی به مراجع قضایی است.

امیری بیان داشت: تمامی هموطنان می‌توانند گزارشات مردمی خود را با سامانه ۱۱۱ و سامانه پیامکی گزارش نمایند.

هم اکنون ۱۳ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی کرونایی و ۱۴ شهرستان زرد کرونایی قرار دارند که طبق شیوه نامه های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نحوه فعالیت کارمندان در ادارات بر اساس رنگبندی کرونا در شهر‌ها باید انجام بگیرد و دورکاری کارمندان همچنان  پا برجا است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.