رئیس کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا، تا اطلاع ثانوی ۵۰ درصد کارکنان روزکار، دورکاری می‌کنند.

سیدامید شهیدی نیا رئیس کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اجرای مصوبه های کمیته شرایط اضطراری کرونا را برای همه شرکت‌های پتروشیمی لازم الاجرا دانست و گفت: همه شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه موظف به همکاری در اجرای مصوبه ها هستند، چرا که اجرا نکردن به موقع آنها، ما را از اهداف دور کرده و کارایی آنها را کم خواهد کرد.

او افزود: در حال حاضر از طرفی بالاترین میزان بستری و ابتلا به بیماری را در شهرستان داریم، از طرف دیگر، شرکت‌های پتروشیمی باید تولید را در بهینه‌ترین شرایط ادامه دهند، بنابراین نیرو‌های ستادی کماکان با ۵۰ درصد ظرفیت حضور و ۵۰ درصد نیز بصورت دورکار ادامه خواهند داد.

شهیدی نیا اظهار داشت: همچنین مصوب شد که محدودیت ترافیکی منطقه به جهت امکان استفاده از خودرو‌های شخصی کارکنان، کماکان به حالت تعلیق باقی بماند، ضمن اینکه از مدیریت شرکت‌ها خواهشمندیم تا کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای خاص را ترخیص کرده و تدابیری برای کاهش تجمع کارکنان در سرویس‌های ایاب و ذهاب بیندیشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از مصوبات این جلسه، تداوم تامین تجهیزات و مواد مورد استفاده در بیمارستان‌های شهرستان بود و تاکید شد که شرکت عملیات غیر صنعتی از محل اعتبارات شورای راهبردی، هر چه سریعتر نسبت به اجرای مصوبات قبلی کمیته، اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.