رئیس بخش سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که دستاورد‌های حماس در جنگ غزه، مانعی در روند عادی سازی روابط با تل آویو است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری عکا وابسته به رژیم صهیونیستی، یک افسر رژیم صهیونیستی اذعان کرد دستاورد‌های حماس در جنگ اخیر غزه، روند عادی سازی روابط با کشور‌های عربی را با موانعی روبرو خواهد کرد.

عاموس گلعاد، رئیس بخش سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که نظامیان کهنه کار این رژیم است، امروز (یک‌شنبه) درباره روند عادی سازی روابط کشور‌ها با تل آویو گفت: شاید ما در جنگ اخیر غزه دستاورد‌هایی داشتیم، اما حماس موفق شد بار دیگر مسائل فلسطین و قدس را در برابر دیدگان دیگران قرار دهد.

او اذعان کرد: دستاورد‌های حماس در جنگ اخیر، در روند تلاش‌های آتی سازش مانع ایجاد کرده است و امنیت را در کرانه باختری متزلزل خواهد کرد. همچنین این امر به وخیم شدن روابط یهودیان و عرب‌ها منجر خواهد شد.

این فرمانده ارتش رژیم اشغالگر در زمان جنگ میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در نوار غزه اعلام کرده بود که مقامات این رژیم به دلیل ترس از ایران و حزب‌الله جنگ را ادامه خواهند داد.

با این حال در جنگی که ۱۲ روز به طول انجامید بیش از ۴ هزار موشک از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی به سراسر اراضی اشغالی پرتاب شد و زمانی که صهیونیست‌ها مجبور به پذیرش این واقعیت شدند که در هیچ نقطه‌ای دیگر در امان نیستند و موشک‌های مقاومت در انتظار پاسخ دادن به تجاوزگری‌های آنان است، مجبور به پذیرش این پیروزی و اعلام آتش بس شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار