نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون استخدامی شرکت پتروناد باید لغو شود و نیرو‌های مورد نیاز آن از نفرات بومی استخدام شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در خصوص آزمون استخدامی شرکت پتروناد گفت: ظرفیت نیروی کار در بندر ماهشهر بسیار بالا است و به اندازه‌ی لازم نیروی متخصص و کارآزموده وجود دارد اما برخی از شرکت‌ها از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌کنند.

او افزود: شرکت پتروناد قصد استخدام ۵۴ نیرو در این پتروشیمی را دارد و می‌خواهد این تعداد نیرو را با آزمون در خوزستان جذب کند و درصد کمی را به جوانان بندر ماهشهر اختصاص دهد.

آقاجری بیان کرد: آزمون استخدامی شرکت پتروناد باید کاملا بومی برگزار شده و شرکت نیرو‌های مورد نیاز را از ماهشهر جذب کند؛ در غیر این صورت مانع برگزاری این آزمون خواهیم شد و محکم پای این موضوع خواهیم ایستاد.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی گفت: در تماس تلفنی که با مدیرعامل شرکت پتروناد داشتیم و اعلام کردیم که مخالفت جدی با هرگونه جذب نیروی غیربومی در شرکت پتروناد خواهیم داشت، مسئولان و مردم بندر ماهشهر موضوع را به هیچ وجه نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.