مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: در روز‌های آینده عملیات اجرایی مگا پروژه پتروشیمی ماهشهر آغاز می‌شود که زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند.  

ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در توسعه صنعت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس پیشتاز بوده است و ده‌ها طرح در دست اجرا دارد، در روز‌های آینده آغاز عملیات اجرایی مگا پروژه پتروشیمی ماهشهر انجام شود.  

او در ادامه با اشاره به راه اندازی این پروژه عظیم افزود: یک پروژه ۲.۸ میلیارد دلاری را آغاز می‌کنیم که انشاءالله حدود ۵ هزار نفر در زمان ساخت این پتروشیمی مشغول به کار می‌شوند و پس از بهره برداری برای  یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

ربیعی بیان داشت: در حوزه‌های پایین دستی کار‌های توسعه صنعت پتروشیمی در دست اجرا است و با کمک بخش خصوص در استان‌های ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و ... پروژه‌های را اجرا می‌کنیم.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: حدود ۱۷ میلیارد دلار پروژه در دست اجرا داریم که باعث می‌شود در زمان ساخت و بهره برداری اشتغال خوبی ایجاد شود و صنعت داخلی ایران رونق پیدا کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.