طراحی و امکانات ساعت هوشمند Galaxy Watch۴ رسما لو رفت

طراحی و امکانات ساعت هوشمند Galaxy Watch۴ سامسونگ از سوی پایگاه ۹۱ موبایل فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، جدیدترین مجموعه نشت‌های ۹۱Mobiles به تازگی چهره ساعت هوشمند Galaxy Watch۴ آینده سامسونگ را کاملاً آشکار کرده است. گفته می‌شود این ارائه‌ها رسمی است.

پیش از این شایعه شده بود که این ساعت هوشمند با نام Samsung Galaxy Watch۴ Active عرضه خواهد شد، اما نشت جدید اطلاعات تأیید می‌کنند که سامسونگ آن را "Galaxy Watch۴" نامیده است.

این ارائه‌ها همچنین مشخصات بیشتری درباره گلکسی واچ ۴ را فاش می‌کنند. پشت بدنه ساعت متنی را به نمایش گذاشته که نشان می‌دهد Watch۴ در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی متر ارائه می‌شود. علاوه بر این، مقاومت در برابر آب ۵ATM، انطباق با MIL-STD ۸۱۰G، GPS و محافظ Gorilla Glass DX + نیز به طور برجسته نشان داده شده است.

طراحی و امکانات ساعت هوشمند Galaxy Watch۴ رسما لو رفت

طراحی ظاهری Samsung Galaxy Watch۴ Active

به نظر می‌رسد تغییرات طراحی Watch۴ دور شدن از Watch۳، حاشیه چرخان و تیزبینی کلی آن است. به نظر می‌رسد Watch۴ جدید با طراحی زیبا و خطوط منحنی‌تر، از زبان طراحی Galaxy Watch۲ Active نشات گرفته است. کناره‌های بدنه ساعت به شکل مچ دست خم می‌شوند و بند دقیقاً مانند Watch Active۲ بسته می‌شود. در سمت راست دو دکمه فیزیکی وجود دارد و ممکن است ساعت همچنان از قاب لمسی مانند Active۲ برخوردار باشد.

اطلاعات منتشر شده چندین رنگ باند، شامل سفید، سبز، سیاه، قرمز و زرد را با بدنه ساعت برنزی، نقره‌ای و مشکی نشان می‌دهند. همچنین اخیرا شایعاتی درباره پروژه ساعت هوشمند شرکت فیسبوک منتشر شده که این شرکت این موضوع را هنوز به طور رسمی تایید نکرده، اما گزارشات منتشر شده از رونمایی این ساعت در تابستان خبر می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار