ساعت هوشمند جدید شیائومی با شارژ بی سیم Qi کار می کند

شرکت شیائومی در حال طراحی و تولید ساعت هوشمند جدیدی است که با شارژر بی سیم این شرکت شارژ می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیز مو چاینا؛ شیائومی چندین مدل ساعت هوشمند را برای خریداران در چین عرضه می‌کند. تمام ساعت‌های Mi موجود تاکنون با استفاده از یک شارژر داک مغناطیسی قابل شارژ بوده و هستند. اطلاعات جدید منتشر شده درباره این محصولات شیائومی نشان می‌دهد که این شرکت روی ساعت هوشمند جدیدی کار می‌کند که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


جزئیات جدید منتشر شده درباره ساعت

تصویر زیر که توسط Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده مربوط به صفحه توسعه دهنده نسخه اخیر MIUI است. در بالای این تصویر جمله شارژ معکوس بی سیم به زبان چینی نوشته شده و تصویری از ساعت هوشمند روی پنل پشتی یکی از تلفن‌های همراه این شرکت دیده می‌شود.

ساعت هوشمند جدید شیائومی با شارژ بی سیم Qi کار می کند

در متن زیر تصویر آمده: "لطفاً وسایلی را که از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می‌کنند (تلفن‌های همراه، دستگاه‌های پوشیدنی و غیره) در قسمت پشت تلفن خود قرار دهید. " در ادامه دکمه‌ای دیده می‌شود که از آن می‌توان جریان شارژ معکوس را در صورت نیاز متوقف یا دوباره آغاز کرد. متن چینی که در ادامه آمده نیز می‌گوید: "وقتی شارژ تلفن به ۶۰ درصد برسد، شارژ معکوس بی سیم متوقف می‌شود. "

شیائومی از Mi Watch مجهز به Snapdragon Wear 3100 در نوامبر ۲۰۱۹ به عنوان اولین ساعت هوشمند این شرکت رونمایی کرد. نسخه دیگری از این ساعت با نام Mi Watch Color در ژانویه در چین راه اندازی شد و ساعت Mi Watch Revolve در بازار‌های دیگر از جمله هند عرضه شد. احتمالاً ساعت هوشمند آینده به عنوان جانشین Mi Watch وارد بازار خواهد شد.

ساعت هوشمند جدید شیائومی با شارژ بی سیم Qi کار می کند

در گزارشات منتشر شده دیگری، ساعت هوشمند جدیدی با تمرکز بر کودکان، به نام MITu Children’s Learning Watch 5X، گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است. این لیست نشان می‌دهد که شماره مدل آن MTSB14XUN است و از بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این ساعت هوشمند جایگزین MiTu Kids Watch 4X خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار