اپل واچ مستقل‌تر با برنامه WatchOS ۸

نشت اطلاعات جدید اشاره به این دارد که برنامه WatchOS ۸ به اپل واچ این شرکت، استقلال‌ بیشتری می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت،  MacRumors گزارش می‌دهد که توسعه دهنده‌ای به نام Khaos Tian، اطلاعات سیستم عامل جدید اپل واچ را با اشاره به نسخه‌های اعلام نشده Watch-native در سایر دستگاه‌های اپل، کشف کرده است.

اگرچه فراتر از این نام‌ها چیز‌های زیادی برای دیدن نیست، اما این نشان می‌دهد watchOS ۸ ممکن است استقلال بیشتری را ارائه دهد. مثلا شما می‌توانید فهرست مخاطبین خود را مدیریت کنید یا از رابط کاربری Apple Watch کمک بگیرید.

برنامه های جدید اپل برای ساعت های هوشمند خود

داده‌های نمایه همچنین به برنامه "ذهن" اشاره می‌کنند که در هیچ سخت افزاری از اپل در دسترس نیست. مشخص نیست که این امکان چیست، اگرچه تمرکز اخیر اپل روی سلامتی، نشان می‌دهد که احتمالا این یک برنامه بهداشت روان یا ذهن آگاهی است. منابع بلومبرگ هم اخیراً ادعا کرده اند که اپل واچ در watchOS ۸ ویژگی‌های "ردیابی سلامتی" خواهد داشت، اما توضیح بیشتری در دست نیست.

اپل واچ مستقل‌تر با برنامه WatchOS ۸

برای اپل فشار آوردن برای استقلال بیشتر تماشا با watchOS ۸ سخت نخواهد بود. این شرکت با راه اندازی Family watch ۷، جایی که بچه‌ها می‌توانند از اپل واچ متصل به آیفون والدین استفاده کنند، گام قابل توجهی در این راه برداشت. ما در این نرم افزار جدید به استقلال کامل اعتماد نخواهیم کرد، اما ممکن است به شما کمک کند گوشی خود را بیشتر در خانه بگذارید.

همزمان با رشد کلی بازار ساعت‌های هوشمند، اپل همچنان با فروش ساعت هوشمند محبوب Apple Watch Series ۶ همچنان پیشتاز است. در میزان سهم بازار، اپل واچ بیشترین سهم را دارد، اپل واچ مالک ۳۳.۵ ٪ از محموله‌های ارسالی است، در حالی که مقام دوم در اختیار تایزن با فقط ۸ ٪ است. باقیمانده سهم بازار بین چندین نشان دیگر توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: اپل واچ ، شرکت اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار