معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: ۷۴ دانش آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت و نماز استان فارس در سی ونهمین دوره مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جهانبخش بانشی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: از اول تیرماه با ارسال آثار دانش آموزان منتخب به دبیرخانه مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز ؛ مقدماتی کشوری شروع می‌شود.

او افزود: پس از داوری مقدماتی از اواسط تیرماه تا اوایل مردادماه مرحله نهایی کشوری بصورت برخط و آنلاین و ارتباط تصویری زنده بین دانش آموزان راه یافته برگزار می‌شود.

بانشی همچنین گفت: تعداد ۱۰ نفر از همکاران فرهنگی خواهر و برادر منتخب استان فارس نیز در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور (در رشته‌های قرائت تحقیق، نهج البلاغه، روش تدریس احکام وحفظ ده جزء و کل) به میزبانی خراسان رضوی شرکت می‌کنند.

او افزود: این مسابقات نیز در مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار همکاران برادر و خواهر فرهنگی منتخب درحال داوری است که ۱۴ تا ۱۶ تیرماه مسابقات مرحله نهایی فرهنگیان نیز به صورت آنلاین و ارتباط زنده تصویری برگزارمی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: با برنامه ریزی و نظارت اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش فارس، مسابقات مقدماتی استانی در اکثر شهرستان‌ها و مناطق استان فارس به شیوه مجازی و نیمه حضوری و در برخی مناطق با رقابت دانش آموزان و رعایت اصول بهداشتی برگزار شده است.

بانشی افزود: پس از آن دانش آموزان برتر به مرحله استانی معرفی و پس از داوری آثار ارسالی آن‌ها که به صورت لوح فشرده بود، تعداد ۴۴ نفر در بخش آوایی و ۳۰ نفردر بخش پژوهشی و در مجموع ۷۴ نفربه عنوان نفرات برتر استان درمسابقات کشوری که به میزبانی استان سمنان وخراسان رضوی به شیوه مجازی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.