فعالیت شرکت هواپیمایی آموزشی فراسپهر بجنورد پس از سقوط روز یکشنبه هفته جاری که منجر به جان باختن ۲ نفر رئیس و معاون عملیات این شرکت شد، از سوی سازمان هواپیمایی کشور به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد ابراهیم قدمگاهی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد مرکز خراسان شمالی گفت: پس از سقوط هواپیمای آموزشی شرکت فراسپهر در عصر روز یکشنبه ۳۰ خردادماه در ۵۰ مایلی فرودگاه بجنورد که منجر به جان باختن ۲ نفر از نیرو‌های این شرکت (جواد فیروزکوهی رئیس و خلبان حامد محمدزاده معاون عملیات) شد، فعالیت این شرکت خصوصی از سوی دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشور تا بررسی دلایل این سانحه به حالت تعلیق در آمد.


بیشتر بخوانید


قدمگاهی افزود: به دنبال وقوع هر سانحه هوایی، دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی دلایل بروز این حوادث را مورد کنکاش قرار می‌دهد و این تحقیق برای فراسپهر نیز در حال انجام است و و تا روشن نشدن ابعاد این سانحه فعالیت این شرکت به طور موقت تعلیق شد.

این حادثه در روز یکشنبه ۳۰ خردادماه در منطقه رباط قره بیل در شهرستان گرمه در جنوب غربی استان خراسان شمالی و در ۵۰ مایلی فروگاه بجنورد به دلیل آنچه که نقص فنی اعلام شد، رخ داد که بر اثر این سانحه هر ۲ سرنشین این هواپیما جان باختند.

اواخر فروردین ماه امسال هم یک فروند هواپیمای آموزشی ۲ نفره به هنگام بازگشت از شاهرود به علت کمبود سوخت در جاده کنار فرودگاه جاجرم خراسان شمالی که باند آن بسته بود، فرود اضطراری کرد.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.