اولین روز از پنجمین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان ظهر امروز در سالن مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین روز از پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در مسابقات جام جهانی ظهر امروز در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شد. در این مرحله ۲۰ بازیکن به اردو دعوت شدند و زیر نظر محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به کار‌های تاکتیکی و تکنیکی پرداختند. ملی پوشان فوتسال کشورمان خود را برای بازی دوستانه با عمان آماده می‌کنند که قرار است اواسط تیر ماه به میزبانی تهران برگزار شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بود پیش از شرکت در مسابقات جام جهانی در ۲ تورنمنت شیراز و ژاپن شرکت کنند، اما بنا به دلایل مختلفی این مسابقات لغو شد و ملی پوشان قرار است در فاصله ۲ هفته مانده به شروع جام جهانی فقط ۲ بازی دوستانه با بلاروس انجام دهند.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. در این دوره ۲۴ تیم حضور دارند که در ۶ گروه ۴ تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند. تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است.


بیشتر بخوانید


ملی پوشان فوتسال کشورمان در اولین بازی خود در مسابقات جام جهانی روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه باید به مصاف تیم ملی صربستان بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار