۵ بازیکن تیم فوتسال کراپ الوند بعد از اتمام قراردادشان تصمیم گرفتند از این باشگاه جدا شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال کراپ الوند قزوین برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر بعد از آن که موفق شد جواد اصغری مقدم سرمربی فصل گذشته سن ایچ ساوه را به خدمت بگیرد، در اولین اقدام  قرارداد چند بازیکن فصل گذشته خود را تمدید کرد. مهران عالیقدر، سعید افشار، عرفان محمدیان از جمله بازیکنانی بودند که بعد از توافق با مسئولان این تیم قراردادشان را برای یک سال دیگر تمدید کردند.

همچنین کراپی‌ها توانستند مسلم اولاقباد، سینا پرکاس، محمد نجف زنگی و محمد شجری، ۴ بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان را هم به خدمت بگیرند، اما در این میان بازیکنانی بودند که قراردادشان با باشگاه کراپ به پایان رسید و تصمیم گرفتند از این تیم جدا شوند. محسن فرهمند، فرید سهیلی، دانیال گیویلی، محسن منتظمی و ابوالفضل شهبازی از جمله نفراتی هستند که در لیست خروجی باشگاه کراپ الوند قرار گرفته اند و باید به دنبال انتخاب تیم جدید باشند.


بیشتر بخوانید


فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۷ مرداد با حضور ۱۴ تیم و در مدت ۲۶ هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. در دوره قبل این بازی‌ها تیم مس سونگون توانست برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار