تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بود تیر ماه در تورنمنت ۴ جانبه شیراز شرکت کند، اما این رقابت‌ها لغو شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات جام جهانی قرار بود تیر ماه در تورنمنتی ۴ جانبه به مصاف تیم‌های ملی ارمنستان، عمان و عراق برود، اما با اعلام سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان این مسابقات هم لغو و قرار است ملی پوشان کشورمان فقط یک بازی برابر عمان در تهران برگزار کنند.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت: تورنمنت دوستانه ۴ جانبه شیراز که قرار بود تیر ماه برگزار شود، لغو و به احتمال بسیار زیاد از بین تیم‌های ارمنستان، عمان و عراق یک تیم به تهران می‌آید که شانس عمان بیش از کشور‌های دیگر است. این دیدار قرار است به میزبانی تهران برگزار شود.

همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بود اواخر مرداد ماه در ژاپن به مصاف این تیم برود، اما حالا شنیده می‌شود به دلیل برگزاری مسابقات المپیک ژاپنی‌ها قصدی برای بازی با تیم ملی ایران ندارند و به همین راحتی بازی با ژاپن هم از دستمان رفت. بعد از لغو این ۲ تورنمنت تنها بازی دوستانه‌ای که ملی پوشان کشورمان می‌توانند قبل از جام جهانی به آن امیدوار باشند، بازی با بلاروس است. آن هم به شرطی برگزار خواهد شد که بلاروسی‌ها بخواهند با ما بازی دوستانه‌ای انجام دهند.


بیشتر بخوانید


مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار خواهد شد. ملی پوشان کشورمان در این بازی‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار