شهردار گرگان از اتمام مرحله نخست واکسیناسیون پاکبانان علیه ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان گفت: طی دوماه گذشته عملیات واکسیناسیون پاکبانان شهرداری در دستور کار قرار گرفت و پاکبانان به نوبت  به مراکز بهداشت معرفی شدند.

شهردار گرگان از پایان یافتن تزریق واکسن در مرحله نخست خبر داد و گفت:۴۱۰ نفر از پاکبانان مناطق سه گانه شهرداری و ۱۶ نفر از کارکنان غسالخانه آرامستان امامزاده عبدالله (ع) دوز اول واکسن را دریافت کردند.

دادبود ادامه داد: با توجه به طی شدن بازه زمانی لازم، این کارکنان باید منتظر باشند تا زمان مناسب برای تزریق دوز دوم واکسن اعلام شود.

او افزود: شهرداری گرگان ۵۴۷ پاکبان دارد که برخی از آن‌ها از واکسیناسیون جا ماندند و نام آن‌ها به زودی در فهرست قرار می‌گیرد.

دادبود با اشاره به اینکه عده‌ای از پاکبان‌ها تمایلی به واکسینه شدن ندارند، گفت: عده‌ای نیز بنا بر دستورات پزشکی از تزریق واکسن منع شدند.

او گفت: واکسینه کردن سایر کارکنانی که در معرض ابتلا به بیماری کووید ۱۹ قرار دارند از برنامه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان است که در همین راستا کارکنان واحد‌های دفع پسماند و مددسرا (محل نگهداری متکدیان و کارتن خواب‌ها) در اولویت بعدی قرار دارند.


انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.