شرکت Doogee از گوشی هوشمند S۹۷ Pro، با باتری ۸۵۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شرکت سازنده تلفن چینی Doogee از گوشی هوشمند S۹۷ Pro خود رونمایی کرده و می‌خواهد آن را به عنوان اولین گوشی هوشمند با فاصله سنج لیزری حرفه‌ای به بازار عرضه کند. برد یاب این گوشی می‌تواند فواصل تا ۴۰ متر را تشخیص دهد و دارای ۸ حالت اندازه گیری است.

در جلو یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی "HD + Dot" با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی (که در یک برش حفره‌ای قرار دارد) وجود دارد. فرستنده و گیرنده فاصله سنج لیزری هر دو در بالای گوشی قرار دارند. در قسمت پشتی، یک دوربین چهارگانه قرار دارد که از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ به همراه یک لنز ۸ مگا پیکسلی فوق عریض و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمیق تشکیل شده است.

مشخصات و اطلاعات گوشی هوشمند S۹۷ Pro

گوشی هوشمند Doogee S۹۷ Pro همچنین از IP۶۸ و IP۶۹K برخوردار است. همچنین یک باتری بزرگ ۸۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که در مدت زمان ۱ ساعت تقریباً نصف شارژ می‌شود و از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند. داخل گوشی S۹۷ Pro هم، یک تراشه MediaTek Helio G۹۵ قرار دارد که همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

معرفی گوشی هوشمند S۹۷ Pro مجهز به فاصله سنج لیزری حرفه‌ای

دیگر ویژگی‌های این گوشی شامل اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه و اندروید ۱۱ است. گوشی هوشمند Doogee S۹۷ Pro در طول اجرای کمپین تبلیغاتی محدود از ۲۱ ژوئن تا ۲۵ ژوئن با قیمت ۱۹۹ دلار در AliExpress برای خرید در دسترس خواهد بود. پس از آن هم قیمت آن ۳۲۹ دلار در طرح‌های رنگی نارنجی، قرمز و مشکی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار