استاندار قزوین:

دستگاه قضایی، حافظ سرمایه عظیم انسانی در کشور است

استاندار قزوین گفت: اگر سرمایه انسانی به تناسب بکارگیری نشود، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود و دستگاه قضا حافظ این سرمایه عظیم انسانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه که در صحن امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه به ویژه آیت الله شهید بهشتی بیان کرد: از ملت بزرگ ایران برای خلق حماسه ۲۸ خرداد علی رغم مشکلات معیشتی و فتنه‌های دشمنان، سپاسگزاریم.

وی افزود: ما باید قدردان نعمت بزرگ پشتوانه مردمی باشیم و از آن صیانت کنیم، در طول این ۴۰ سال دشمنان سعی در مایوس کردن مردم داشتند، اما این حضور دشمن را مایوس کرد.

استاندار قزوین اظهار کرد: باید اتحاد و وحدت شکل بگیرید و طرحی نو دراندازیم. دولت، دستگاه قضا و مجلس، اعضای پیکر این نظام هستند لذا باید با هماهنگی هم پیش بروند چرا که قطعا نتیجه تک روی‌ها ایجاد مشکلاتی است که گریبانگیر مردم می‌شود.

جمالی پور عنوان کرد: با همت همه مردم و اعتقاد و باوری که امروز برای ما به وجود آمده امیدواریم مسیر حل مشکلات با سرعت بیشتر انجام شود.

وی تصریح کرد: بهترین هماهنگی، همکاری و هم افزایی را در استان قزوین برای احیا حقوق عامه و حفظ صیانت از بیت المال داشتیم.

جمالی پور اضافه کرد: این مملکت براساس سرمایه انسانی به توسعه پایدار و رشد و پیشرفت و ثروت می‌رسد و اگر این سرمایه انسانی در معرض خطر باشد و به تناسب، بکارگیری نشود، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود و دستگاه قضا حافظ این سرمایه عظیم انسانی است.

وی ادامه داد: امروز با انتخاب مردم این فرصت فراهم شده تا از سرمایه‌های انسانی به خوبی استفاده شود و ارزش همه ما به خدمت گذاری است. سیاست زدگی، سیاست را هم دچار مشکل می‌کند و باید همگی در کنار هم تلاش و کمک کنیم تا مأموریت خدمت به مردم را به نحوه احسن به انجام رسانیم.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط سخت کشور و روی کار آمدن دولت جدید بیان کرد: کار دولت بعد بسیار سخت است. چرا که تحریم‌های ظالمانه خارجی وجود دارد و سرمایه‌های انسانی رو به میانسالی است و این از مشکلات امروز کشور است.

وی افزود: ریل گذار اصلی نظام، مجلس است و مجلس است که با پایه ریزی به روز رسانی و تصویب قوانین متناسب با جامعه دولت را که مسئول اجرای آن است یاری می‌نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.